woensdag 5 januari 2011

Gedwongen pauze

Donderdagmorgen 6 januari 2011 ben ik aan mijn rug geopereerd (probleem: stenose aan twee lumbaalwervels, waardoor ik al een tijdlang last heb van mijn onderrug en uitstraling naar been en tenen).
Ik zal 3 a 4 dagen in het ziekenhuis in Zwolle zijn en daarna circa 6 weken nodig hebben om weer vol op in de benen te zijn.


Dit betekent dat ik even moet stoppen met berichten te plaatsen, dat vind ik best jammer aangezien ik nu al dagelijks zo'n 200 lezers had. Niet weglopen dus, zie het als een reclame pauze op TV, ik ben zo weer terug....

6 opmerkingen:

  1. Succes met de operatie en behandeling. Via RSS zie ik wel wanneer je de draad oppakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de operatie en het herstel!
    Door die gedwongen pauze krijg ik nu even de tijd om je eerdere berichten eens goed te lezen. Ik weet zeker dat ik geinspireerd zal raken en/of zal glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heino, sterkte bij de operatie en succes met revalideren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heino, ik wens je alle sterkte met de operatie in de beste hoop dat het er beter van wordt!
    Wees niet bang dat je lezers weglopen en anders trekken we ze zo weer bij "de les" op het moment dat je weer van start gaat.
    Neem rustig de tijd voor je herstel want gezondheid gaat voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Heino, succes met de ingreep en het herstel.

    John Bouwens

    P.s. mooie sidebanner op je blog;)

    BeantwoordenVerwijderen